Dag 703 – De buitenstaander en het opstapelen van zelfoordelen

 

head box

Wat ik hierin zie is dat dit is hoe we als mensen geprogrammeerd zijn met een geestbewustzijnssysteem waarin we – zolang we deelnemen en geloven in de waarheid van wat de geest naar voren brengt – altijd een ‘outsider zijn’ en buiten onszelf als gewaarzijn, als leven en buiten ons fysiek en het fysieke leven op zichzelf bestaan. Zo zijn we opgegroeid en leven we sinds jaar en dag en dus, is het niet zo ‘vreemd’ dat vrijwel iedereen zich vaak of minder vaak, een buitenbeentje, buitenstaander, outsider voelt.

In het volgende blog begin ik met zelfvergevingen waarin ik verantwoordelijkheid neem voor deze aangenomen, aangeleerde, zelf gecreëerde afscheiding in en als mezelf, dus voor mijn gedachten, gevoelens en emoties over mezelf en/als anderen ten aanzien van de ervaring van ‘buitenstaander’. Laat ik eerst eens inside myself, stoppen met een outsider te zijn.

Uit: Dag 702 – Zijn we niet allemaal een buitenbeentje, buitenstaander, outsider?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te veroordelen als zijnde een buitenstaander en vervolgens, mezelf te veroordelen dat ik een buitenstaander ben oftewel, mijn eigen ‘oordeel’ opnieuw te veroordelen en zo lagen van zelfoordeel te creëren in en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat anderen die ogenschijnlijk eenvoudig deelnemen in een groepsgesprek, zich geen buitenstaander voelen terwijl ik dat niet weet, het is simpelweg opnieuw een ‘oordeel’ van mij als interpretatie van wat ik waarneem en vertaal voor mezelf, waarin ik vervolgens mezelf ga vergelijken met wat ik waarneem/met anderen in mijn eigen waarneming en waarin ik mezelf dan als ‘minder’ bestempel in en als een gedachte dat ik meer een buitenstaander ben dan zij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb vermeerdering en vermindering als energetische ervaring in mezelf te creëren door mezelf te vergelijken met oordelen/vertalingen/interpretaties binnen mijn eigen waarneming en zo constant ‘inside the box’ te blijven cirkelen waarin de ‘box’ bestaat uit mijn eigen waarneming, interpretatie en oordeel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me onhandig te ervaren in een moment dat ik mezelf als buitenstaander bestempel en zo, mijn eigen ervaring van onhandigheid en ongemak hierin te creëren binnenin mezelf, om me vervolgens hiernaar te gedragen en dus eigenlijk een ervaring van ongemak te presenteren wat weer reacties van ongemak in anderen teweeg kan brengen als resonantie en zo stap voor stap, mijn eigen ervaring van ongemak en buitenstaander, tot werkelijkheid te maken, dit alles voortkomend vanuit enkele gedachten en gekoppelde ervaringen binnenin mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn eigen gedachte als interpretatie als zijnde ‘minder’ en mijn eigen ervaring van ongemak te geloven en me hiernaar te gaan gedragen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me te gedragen zoals ik me voel, zonder de oorzaak van hoe ik me voel/ervaar, te achterhalen en de gedachte te zien die hierin ergens schuilt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me af te scheiden van mezelf door een gedachte te vormen als interpretatie als oordeel van wat ik waarneem en deze gedachte vervolgens te geloven en leven en zo, realiteit te maken en dus feitelijk, mezelf te bewegen binnen mijn eigen waarnemen als afgescheiden realiteit; afgescheiden van de fysieke werkelijkheid, van wat fysiek en werkelijk is.

Wordt vervolgd

insanity-is-doing-the-same-thing-over-and-over-again-and-expecting-different-results-quote-1Stop de ‘insanity’, stop het zelfoordeel:

Desteni I Process


Proces van zelfverandering:
http://desteniiprocess.com/courses
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY (Ook in het Nederlands!)

Zelfeducatie free:
https://eqafe.com/free
www.desteni.org
De Kronieken van Jezus

Journey to Life – Reis naar Leven:
https://nl.gravatar.com/ingridschaefer1
7 jaar dagelijks schrijven – Dag 1 – Van ziel naar Leven
video: 2012: Nothingness – The 7 year process Birthing Self as Life
Ingrid’s Desteni Witness Blog
Facebook:
http://www.facebook.com/groups/journeytolife/
https://www.facebook.com/groups/326696524041028/

The Secret to Self-Realisation:

http://creationsjourneytolife.blogspot.com/2013/02/day-311-secret-to-self-realisation.html

Proces van wereldverandering:
http://basisinkomenpartij.nl/

Uil forgive

 

 

 

One thought on “Dag 703 – De buitenstaander en het opstapelen van zelfoordelen

  1. […] Uit: Dag 703 – De buitenstaander en het opstapelen van zelfoordelen […]

Geef een reactie

